Michel de Hey B'Day Bash!

Michel de Hey B'Day Bash!

21 september 2010 Michel de Hey was jarig en dat werd gevierd met de HEY! Birthday party op 18 september in de Factory 010. De line-up bestond niet alleen uit Michel de Hey, maar ook het Duitse duo Kaiserdisco en Loco Dice namen plaats achter de draaitafels. Dance.nl was ook van de partij en is van mening dat er meer van dit soort verjaardagsfeestjes gehouden moeten worden.

Om stipt 12 uur 's nachts gaat Dance.nl omhoog met de lift naar de 10e verdieping van de Factory 010 in Rotterdam. Deze oude fabriek is een geweldige locatie voor een echte rave en zo denkt het publiek er ook over. Het is al aardig druk binnen en Kaiserdisco is begonnen met de opwarmset. Niet alleen de muziek is goed maar ook de performance van het duo is top. Het publiek neemt deze energie mee en het feest is gelijk “aan”.
Tijd om even een rondje te lopen door de Factory 010 en al de unieke plekjes van deze club te bekijken. Zo is de rookruimte enorm groot en is er een mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam. Een tocht naar de toiletten levert meer zicht op items van de oude fabriek. Dan is het tijd voor Michel de Hey om de draaitafels over te nemen en dus verplaatst Dance.nl zich weer naar de dansvloer. Deze is ondertussen helemaal gevuld met een leuk energiek publiek. Michel de Hey doet wat hij altijd doet en dat is lekkere tracks draaien zodat je niet stil kan blijven staan.

Loco Dice zet deze trend voort, wat een heerlijke plaatjes komen er voorbij! De zomer wordt weer even in een vogelvlucht herbeleeft en dit feest is een mooie afsluiting van de zomer en een goed begin voor de winter-clubtijd. De Factory 010 blijft lang vol en na de set van Loco Dice sluit Michel de Hey zelf af. Niemand heeft zin om te stoppen, maar uiteindelijk brengt de lift ons toch weer terug naar de begane grond van Rotterdam.

Het enige minpunt aan de avond is dat het geluid in de Factory 010 iets minder is, maar voor de rest is het echt een top avond. Michel van harte gefeliciteerd en volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

txt & imgs Stephanie Popping